martes, 29 de marzo de 2011

MARKETING CAMPAIGN: SECOND PART

Elena Llera, Coordinadora de Bilingüismo y Francisco Muñoz, ambos profesores del grupo 2SR, para premiar el trabajo y esfuerzo de los alumnos, organizaron una visita a GIBRALTAR. Como no podía ser tan fácil, les pedimos a los alumnos que durante el viaje tendrían que conseguir una foto con la pirámide de GUACALEDA ICE-CREAM.
¿Queréis ver el resultado? Creo que estos jóvenes, como dice mi jefa, han conquistado Gibraltar.......
Yo creo que estos jóvenes han conquistdo también nuestro corazón.

Elena and Francisco Muñoz who are teachers of the 2nd year group of TECSER have given the students a great surprise: a trip to GIBRALTAR.
The students had to take a picture with GUACALEDA ICE-CREAM pyramide.
My boss said that these teenagers have conquested Gibraltar.....
I believe they have conquested our hearts too.

GUACALEDA CONQUERS GIBLARTAR´S HEART

MARKETING CAMPAIGN: FIRST PART

FINALLY HERE WE HAVE THE POWER POINT PRESENTATION WITH ALL THE VISITS THE STUDENTS FROM THE SECOND YEAR OF TECSER HAVE DONE TO INTRODUCE THE UNLOC PROYECT AND
GUACALEDA ICE-CREAM

guacaleando & guacaliding

miércoles, 2 de marzo de 2011

Día de Andalucia en "La Rosaleda"

On February, 25th 2011 at 11.00 o´clock students from La Rosaleda were invited to have a free andalusian breakfast. Many students and teachers went to the Hospitality facilities to have a coffee and some andalusian cakes.

We all celebrated the Day of Andalusia

Have a look, it was a fantastic break!!!

28 de Febrero día de Andalucía